Nieuws uit de groepen 1

Afgelopen woensdag gingen we met de rode en oranje groep naar de KLIEDERSCHUUR in Nijensleek. Wat was dat leuk! We mochten zelf van alles maken maar ook spelen met water, kraaltjes, koffie (met autootjes sporen maken), met verf en een slacentrifuge een bordje maken… en nog veel meer!
We gaan nu werken en spelen over de boerderij.
Groetjes van de rode en oranje groep

Kleurrijk en Kansrijk!

Wat doen wij allemaal nog meer?